Bendeki sen


Uzun süredir ellerinden kilometrelerce ötedeyim.
O kadar uzun ki bu süre sıcaklığını unutmak üzereyim.
Sahi ne kadar oldu gideli,
Ay, yıl, asır..
Yok yok o kadar olmadı henüz,
Dün gitmişsin gibi sanki.
Sanki dün terketmişsin gibi beni.
Son konuşmayı yapıp, arkana bakmadan gitmişsin.
Bırakmışsın arkanda sana muhtaç olan kız çocuğunu.
Şimdi kızın gözleri yaşlı,
Elleri buz kesiyor yokluğunda.
İçindeki rüzgar estikçe üşür, üşüdükçe seni düşler.
Ellerini düşler, kollarını, onu saran sıcaklığını..

Ciddi ciddi gitmiştin yani.
Oyun sanmıştım bunu halbuki.
Şimdi gidersin, köşeyi dönünce geri gelirsin.
Olmadı işte, gelmedin.
Oyun değildi, sahiydi bu, bu aşktı bu..
Aşkın diğer yüzüydü,
Hani çok acı veren tarafı.
Benide acıttı, bazı geceler kanattı.

Benim olmadığım zamanlar,
Gökyüzüne bak, ben orada olacağım demiştin.
Bu da oyundu değil mi?
Her gece seni sevdiğimi fısıldıyorum gökyüzüne.
Ne bir ses var, ne bir kıpırtı.
Gökyüzü aynı dinginliğinde.
Bazı geceler bana eşlik edip ağlıyor,
Sen misin ağlayan?
Tanrı'nın işi mi yoksa?

Sevgilim.

Ya gel bu gece yağmurlarla,
Ya da terket zihnimi, çık git bedenimden.

Ya gel tut ellerimden,
Ya da al götür ellerimi benden.
 

Ya gel sev beni,
Ya da unuttur bana, bendeki seni...


13.07.10

2 yorum: