Dön


Gözlerin takıldı gözbebeklerime aniden,
Sesin yankılandı sol yanımda,
Dudaklarımdan çıkan o tek kelime; 
"Dön!"

Nereye kaçıyorsun sevgilim?
Az mı geldi sana sevgim.
Yoksa sen mi bana yetemedin?
İhtiyacım olan sevgin değil,
Sendin.
Sadece sen..

Her gece geçmişine küfrederek değil,
Omzunda ağlamak istedim ben.
Oluk oluk kanarken gözbebeklerim,
Tuz yerine seni basmak istedim.

Kalbimi paramparça etmeni değil,
Her parçasına senin sahip olmanı istedim.
Tüm benliğim sen ol,
Parmakuçlarımı sen doldur istedim.

Ben damla damla erirken,
Sen oluk oluk terliyorsun fahişe bedenlerde.
Ben her gece seni beklerken,
Sen bir sonraki geceyi hayal ediyorsun.
Ben Tanrı'yı unutup sana taparken!
Sen benden bi'haber yaşıyorsun..

27.07.10

3 yorum:

  1. Böyle şeyler yazmak insanı ilkin çok üzüyor olsada,sonradan rahatlatıyor ve unutturuyor kötülükleri.

    Bunu şiirden ziyade,sitem ve içinde kalan söylemelik sözler olarak okudum ben.

    YanıtlaSil
  2. Blogumuzda sana ait güzel birsey var, bir ara gelip alirsan cok sevinirim.

    Gözyasi =)

    YanıtlaSil
  3. beautiful post :) i'm new on blogger :) your blog is awesome :) if you want to follow me i'll follow you back :D xoxo

    YanıtlaSil