Son..

Ebediyete uğurladım bugün sevgimi.
Görüşmemek üzere ayrıldı benden.
En çokta canımı bu ayrı kalmak kelimesi acıtıyor.
Ayrı kalmak neydi bilmezdim ben sevgilinin kollarındayken.
Düşünmezdim bir saniyemin bile ayrı geçeceğini..
Şimdi ise duvarlar girdi aramıza; koca koca, beton yığınları.
Soğuk taş duvarlar.


Şimdi canım yanacak biraz; biraz ağlayacağım.
Gece uyuyamayacağım belki,
Dönüp duracağım yatakta.
Kokunu isteyeceğim meleklerden,
İşbirliği yaptım onlarla, sen uyurken gizlice çalıp kokunu bana getiriyorlar.
Adil olmadığını bildiğim için birazda kendi kokumu gönderiyorum sana.
Farkediyomusun acaba; yada birşey yokmuş gibi uyumaya devam mı ediyorsun?


Yeni bir hayat mı bekliyor beni şimdi;
Yepyeni taze bir ölüm mü?!
Sensiz olamam derdin ya hani,
Sende öldün mü?
Eğer öyle ise sevinirim.
Bir başkasına değmez ellerin.
Başka bedenlerde yanmaz tenin..


Sondu bugün; sonumdu benim..

18.06.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder